Beskedservice for travle fagfolk
Med vores beskedservice slipper du for forstyrrelser og mister ikke kunder. Vi
tager telefonen i dit navn, noterer beskeder professionelt og leverer dem direkte i din portal, så du kan vende tilbage, når det passer dig.
Du betaler kun, hvis du vil fortsætte. Vi sætter det hele op for dig – hurtigt og nemt
Lær mere om beskedservice

Flere kunder
Ingen ringer forgæves, når I er optaget.
Færre afbrydelser
Giver større effektivitet i din virksomhed.
Bedre kundeservice
Hold 100% fokus på jeres kunder.
Beskedservice
Hvad er beskedservice?
Når du er på farten, til kundemøder, på byggepladsen eller i retten, kan det være umuligt at tage telefonen. Men hvert opkald kan være en ny kunde, en vigtig besked eller en tidskritisk henvendelse.
Top:Call’s beskedservice fungerer som din eksterne sekretær – en professionel løsning, der skaber tryghed for dine kunder og overblik for dig.
Hvad får du som kunde?
Book et møde
Book et online møde med Nadja, og hør mere om vores telefonpasning.
Vi tager telefonen i dit firmanavn
Vores danske kundeserviceteam svarer dine opkald som om vi sad på dit kontor. Professionelt, høfligt og med den rette tone.
Vi tager imod beskeder – præcist og detaljeret
Vi spørger ind, noterer relevante oplysninger (navn, nummer, emne, evt. tidspunkt for tilbagekald) og sørger for korrekt og komplet besked.
Du får beskederne i din sikre online portal
Alle beskeder gemmes digitalt, med tidspunkt, varighed og indhold. Du kan
tilgå portalen via mobil og desktop, præcis når det passer dig.
Du ringer tilbage, når du har tid
Ingen stress, ingen mistede henvendelser. Du prioriterer din tid og bevarer det fulde overblik.
Din portal
Nem adgang til beskederne
Når vi tager imod dine opkald, bliver beskederne ikke bare skrevet ned. De
gemmes sikkert i din personlige portal. Her kan du se alle beskeder,
opkaldsstatistik og detaljer, tilgå dem når det passer dig, og nemt dele dem
med dine kolleger. Du får også adgang til vores kundeapp, så du altid har
overblikket lige ved hånden.
– Eksempel på besked i portalen
Hvem bruger beskedservice?
Hvem bruger vores beskedservice?
Beskedservice er udviklet til fagfolk og virksomheder, hvor arbejdsdagen ikke foregår bag et skrivebord. For dem der ikke kan – eller vil – afbryde arbejdet hver gang telefonen ringer, men stadig ønsker at give kunderne en professionel oplevelse.
Typiske kunder inkluderer:
Fælles for dem alle?
De mister ikke længere potentielle kunder og får samtidig arbejdsro og overblik.
Dine fordele
Fordele ved Top:Call’s beskedservice
Når du vælger Top:Call som din beskedpartner, får du meget mere end en telefonsvarer. Du får et dedikeret team, der svarer dine opkald med samme professionalisme, som hvis du selv gjorde det og du får ro til at fokusere på det, du er bedst til.
Vil du prøve os af?
30 dage uforpligtende prøveperiode
Når du prøver TopCall, får du 30 dages gratis prøveperiode – helt uden binding eller skjulte overraskelser. Det er din mulighed for at opleve, hvordan vi tager hånd om jeres opkald, så I kan arbejde uforstyrret og stadig give kunderne den bedste service.
OBS! Du bliver kun betalende kunde, hvis du selv siger ja tak. Hvis du ikke ønsker at fortsætte, stopper aftalen helt automatisk, og du skal ikke betale noget som helst.
Vil du fortsætte? Så betaler du for prøveperioden og bliver kunde.
Vil du ikke fortsætte? Så stopper det hele, uden at du skal gøre noget.
Det er enkelt, risikofrit og klar til at prøve allerede i dag!
Kom i gang nu
Du kan nemt selv oprette dig og komme i gang med vores 30 dages prøveperiode – helt uforpligtende.
Download vores folder
Download vores folder og læs mere om fordelene, priserne og hvordan vi arbejder for at give jer og jeres kunder den bedste oplevelse.
Kom i gang
Så nemt er det at komme i gang
1
Opret en uforpligtende prøveperiode
I starter med at oprette en gratis prøveperiode og udfylde lidt praktiske oplysninger om jeres virksomhed, herunder åbningstider og eventuelle bemærkninger.
2
Vi ringer jer op og tilpasser løsningen
Herefter ringer vi til jer for at afklare jeres behov. Vi hjælper også med at få viderestillingen af jeres telefoner sat op. Det er som regel enkelt, men skulle der være behov for ekstra hjælp fra jeres telefonoperatør, guider vi jer igennem.
3
I er i gang og kan følge med i MyTopCall
Når vi har sat det hele op, går vi i gang med at besvare jeres opkald. I kan hele tiden følge med i MyTopCall, hvor I ser, hvem der har ringet, og hvor mange opkald vi har taget for jer. Efter 14 dage tjekker vi ind for at sikre, at alt fungerer perfekt.
4
Vi følger op med jer efter 30 dage
Efter 30 dage kontakter vi jer for at høre, om I ønsker at fortsætte. Vi kan på baggrund af prøveperioden give jer en indikation af, hvilket prisniveau jeres løsning ligger på, så I kan træffe en beslutning på et oplyst grundlag.
5
Vi byder jer velkommen som kunde
Hvis I ønsker at fortsætte samarbejdet med os, sender vi jer en bekræftelsesmail, og I bliver officielt kunde. Vi glæder os meget til at byde jer velkommen og hjælpe jer med at sikre, at jeres virksomhed trives, og får mere tid.
Bliv ringet op
Har du spørgsmål?
Ofte stillede spørgsmål om beskedservice
Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål om vores beskedservice. Har du brug for mere information, eller ønsker du at tale med en rådgiver, er du altid velkommen til at kontakte os.
Kundeapp
Fuld kontrol over dine beskeder – Direkte fra lommen
Informer os om dine møder, ferier eller sygdom direkte gennem appen, så vi kan sikre korrekt viderestilling af opkald og beskeder.
Effektiv beskedhåndtering
Hold styr på dine beskeder – altid og overalt.
Nem fraværsopdatering
Opdater din tilgængelighed med ét tryk.
Brugervenlig interface
Din kommunikationshub – lige ved hånden.
Vores kunder siger
Professionel, personlig og pålidelig telefonservice.
Vi arbejder hver dag for at være Danmarks mest engagerede og imødekommende callcenter med fokus på kvalitet og kundetilpasset service.
Direktør – TopCall ApS
Høj kvalitet – hver gang
Vi sikrer, at alle opkald bliver håndteret med fokus på professionalisme og kundetilfredshed.
Skræddersyede løsninger
Vi tilpasser vores service til jeres virksomhed, så kunderne oplever det, som om de taler direkte med jer.
Altid tilgængelig
Vi er klar til at tage telefonen, når I ikke kan, så I aldrig går glip af en henvendelse.
Proaktiv opfølgning
Vi følger op og giver jer besked om alle relevante opkald, så I kan handle hurtigt og effektivt.