Hvem er vi?
Toptrænede receptionister
Hos TopCall er det ikke nok at have en venlig stemme. Vores receptionister er
nøje udvalgt ud fra for deres servicemindede holdninger. Samtidig trænes de
grundigt i vores kvalitetsprocedurer, så hver eneste samtale lever op til vores
værdisæt “imødekommende, hjælpsom og kvalitetsbevidst”.
Arbejdsglæde, der kan høres
Når vores receptionister lyder glade, er det fordi de er det. Vi har en kultur, hvor
man hjælper hinanden, har det sjovt og samtidig tager arbejdet alvorligt. Det
giver energi, arbejdsglæde og samtaler, som kunderne kan mærke er ægte.
Den positive stemning smitter direkte af på vores stemmer og på dine kunder.

Book et møde
Book et online møde med Nadja, og hør mere om vores telefonpasning.

Procedurer
Vi har indarbejdede kvalitetsprocedurer for, hvordan vi servicerer vores kunders kunder. Det sikrer, at de får en fantastisk oplevelse hver gang.
TopCall Training School
Alle vores receptionister deltager i vores specialudviklede træningsprogram i
professionel telefonpasning og kundeservice.
Rekrutteringsproces
Vores rekrutteringsproces er skabt til at finde de mennesker, der naturligt møder andre med hjælpsomhed og service i stemmen.
Arbejdsplads
Vi elsker det, vi laver og den energi kan dine kunder høre, hver gang vi tager
telefonen.
Vores kunder siger
Professionel, personlig og pålidelig telefonservice.
Vi arbejder hver dag for at være Danmarks mest engagerede og imødekommende callcenter med fokus på kvalitet og kundetilpasset service.
Direktør – TopCall ApS
Høj kvalitet – hver gang
Vi sikrer, at alle opkald bliver håndteret med fokus på professionalisme og kundetilfredshed.
Skræddersyede løsninger
Vi tilpasser vores service til jeres virksomhed, så kunderne oplever det, som om de taler direkte med jer.
Altid tilgængelig
Vi er klar til at tage telefonen, når I ikke kan, så I aldrig går glip af en henvendelse.
Proaktiv opfølgning
Vi følger op og giver jer besked om alle relevante opkald, så I kan handle hurtigt og effektivt.