Telefonpasning der betaler sig
Vores team tilpasser sig din virksomheds tone og behov, så dine kunder oplever en ensartet og professionel service hver gang.
Færre afbrydelser
Giver større effektivitet i din virksomhed.
Flere kunder
Ingen ringer forgæves, når I er optaget.
Bedre kundeservice
Hold 100% fokus på jeres kunder.
Telefonpasning
Sådan er vores glade telefonpasning
Vi besvarer alle jeres opkald med jeres firmanavn og præcis den velkomsthilsen, I ønsker. Hos TopCall ved vi, at tonen i samtalen gør en stor forskel, og derfor tilpasser vi altid vores måde at svare på – så den passer til netop jeres kunder og jeres virksomhed. Vi kan lyde alt fra venlige og fortrolige til seriøse og energiske, alt efter hvad der giver bedst mening i situationen.
Vi sørger også for at håndtere opkaldene forskelligt, hvis I har særlige ønsker – for eksempel kan vi prioritere vigtige kunder, afvise sælgere eller tage fortrolige samtaler med jeres nærmeste kunder. Når samtalen er afsluttet, sender vi jer en besked med alle de oplysninger, I har brug for, enten på mail eller SMS. På den måde har I hurtigt og nemt overblik over beskederne og kan prioritere dem efter behov.
Alt dette gør vi muligt, fordi vores receptionister er veluddannede og hele tiden opdateret gennem vores træningsprogram. Sammen med vores avancerede it-system kan vi huske alt og sikre, at hver eneste kunde får en god oplevelse.

Book et møde
Book et online møde med Nadja, og hør mere om vores telefonpasning.
Beskedservice
Vi tager de opkald, I ikke selv kan besvare og sender jer besked på mail eller SMS. Så I selv kan ringe tilbage til kunden, når det passer ind i jeres tidsplan.
Omstilling
Vi er jeres reception og viderestiller alle opkald til jeres medarbejdere. Hvis de ikke svarer, tager vi naturligvis imod besked.
Kalenderbooking
Vi booker, flytter og aflyser tider, for dine kunder, i din kalender og efter dine anvisninger, så der altid er styr på alle aftaler.
Vil du prøve os af?
30 dage uforpligtende prøveperiode
Når du prøver TopCall, får du 30 dages gratis prøveperiode – helt uden binding eller skjulte overraskelser. Det er din mulighed for at opleve, hvordan vi tager hånd om jeres opkald, så I kan arbejde uforstyrret og stadig give kunderne den bedste service.
OBS! Du bliver kun betalende kunde, hvis du selv siger ja tak. Hvis du ikke ønsker at fortsætte, stopper aftalen helt automatisk, og du skal ikke betale noget som helst.
Vil du fortsætte? Så betaler du for prøveperioden og bliver kunde.
Vil du ikke fortsætte? Så stopper det hele, uden at du skal gøre noget.
Det er enkelt, risikofrit – og klar til at prøve allerede i dag!
Kom i gang nu
Du kan nemt selv oprette dig og komme i gang med vores 30 dages prøveperiode – helt uforpligtende.
Download vores folder
Download vores folder og læs mere om fordelene, priserne og hvordan vi arbejder for at give jer og jeres kunder den bedste oplevelse.
Kom i gang
Så nemt er det at komme i gang
1
Opret en uforpligtende prøveperiode
I starter med at oprette en gratis prøveperiode og udfylde lidt praktiske oplysninger om jeres virksomhed, herunder åbningstider og eventuelle bemærkninger.
2
Vi ringer jer op og tilpasser løsningen
Herefter ringer vi til jer for at afklare jeres behov. Vi hjælper også med at få viderestillingen af jeres telefoner sat op. Det er som regel enkelt, men skulle der være behov for ekstra hjælp fra jeres telefonoperatør, guider vi jer igennem.
3
I er i gang og kan følge med i MyTopCall
Når vi har sat det hele op, går vi i gang med at besvare jeres opkald. I kan hele tiden følge med i MyTopCall, hvor I ser, hvem der har ringet, og hvor mange opkald vi har taget for jer. Efter 14 dage tjekker vi ind for at sikre, at alt fungerer perfekt.
4
Vi følger op med jer efter 30 dage
Efter 30 dage kontakter vi jer for at høre, om I ønsker at fortsætte. Vi kan på baggrund af prøveperioden give jer en indikation af, hvilket prisniveau jeres løsning ligger på, så I kan træffe en beslutning på et oplyst grundlag.
5
Vi byder jer velkommen som kunde
Hvis I ønsker at fortsætte samarbejdet med os, sender vi jer en bekræftelsesmail, og I bliver officielt kunde. Vi glæder os meget til at byde jer velkommen og hjælpe jer med at sikre, at jeres virksomhed trives, og får mere tid.
Bliv ringet op
Har du spørgsmål?
Ofte stillede spørgsmål
Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål om vores telefonpasningsløsning. Har du brug for mere information, eller ønsker du at tale med en rådgiver, er du altid velkommen til at kontakte os..
Kundeapp
Fuld kontrol over dine beskeder – Direkte fra lommen
Informer os om dine møder, ferier eller sygdom direkte gennem appen, så vi kan sikre korrekt viderestilling af opkald og beskeder.
Effektiv beskedhåndtering
Hold styr på dine beskeder – altid og overalt.
Nem fraværsopdatering
Opdater din tilgængelighed med ét tryk.
Brugervenlig interface
Din kommunikationshub – lige ved hånden.
Vores kunder siger
Professionel, personlig og pålidelig telefonservice.
Vi arbejder hver dag for at være Danmarks mest engagerede og imødekommende callcenter med fokus på kvalitet og kundetilpasset service.
Direktør – TopCall ApS
Høj kvalitet – hver gang
Vi sikrer, at alle opkald bliver håndteret med fokus på professionalisme og kundetilfredshed.
Skræddersyede løsninger
Vi tilpasser vores service til jeres virksomhed, så kunderne oplever det, som om de taler direkte med jer.
Altid tilgængelig
Vi er klar til at tage telefonen, når I ikke kan, så I aldrig går glip af en henvendelse.
Proaktiv opfølgning
Vi følger op og giver jer besked om alle relevante opkald, så I kan handle hurtigt og effektivt.