Få mest muligt ud af vores samarbejde
Vi tilbyder skræddersyede værktøjer, der letter jeres dagligdag.
Avanceret, kvalitetssikret telefonpasningssystem
Onlineprogram, hvorfra I kan følge vores arbejde
Kundeapp, der gør det nemt at håndtere vores beskeder
Vi fokuserer på at at levere service i din virksomheds tone
Vores avancerede telefonsystem er skræddersyet til vores kunders behov, og er med til at sikre, at vi kan levere maksimal kvalitet i vores telefonpasning.
Overblik sikrer fokus på
”den gode samtale”
Hver gang vi modtager et opkald til jer, får vores receptionister automatisk et fuldstændigt og overskueligt overblik på skærmen over jer som kunde, så de straks kan se, hvad de skal gøre. På den måde kan de koncentrere sig om den gode samtale, og give jeres kunder den bedst mulige oplevelse – hver gang.
Hurtig betjening af
jeres kunder
Vores telefonsystem viser os en oversigt over, hvilke af jeres medarbejdere der er ansvarlige for hvad, og hvornår de er ledige. Det gør det nemt og hurtigt for os at se, hvem hos jer der skal have hvilke opkald og beskeder, og på den måde kan vi betjene jeres kunder hurtigt og med færrest mulige misforståelser.
Præcise beskeder uden
fejl og mangler
Vi kan indtaste vores besked til jer direkte i vores telefonsystem, mens vi taler med jeres kunder. Det sparer tid og hjælper os med at undgå unødvendige fejl. Og vores system sørger for, at vi inkluderer præcis de informationer, I ønsker i beskederne, ved at vi først kan sende beskederne, når vi har indtastet det hele.
MyTopCall
Følg med i jeres opkald via vores onlineprogram
Med vores populære, gratis onlineprogram MyTopCall kan I via jeres helt eget kontrolpanel følge med i, hvordan det går med jeres telefonpasning hos os. Herunder:
Kundeapp
Fuld kontrol over dine beskeder – Direkte fra lommen
Informer os om dine møder, ferier eller sygdom direkte gennem appen, så vi kan sikre korrekt viderestilling af opkald og beskeder.
Effektiv beskedhåndtering
Hold styr på dine beskeder – altid og overalt.
Nem fraværsopdatering
Opdater din tilgængelighed med ét tryk.
Brugervenlig interface
Din kommunikationshub – lige ved hånden.
Sådan arbejder vi
Sådan arbejder vi konstant på at minimere ventetiden for jeres kunder
Det hænder ofte at vores kunder har en forventning om, at vi kan besvare alle deres opkald med det samme. Det kan vi også i langt de fleste tilfælde, men ved uventede peaks eller i spidsbelastningsperioder kan der opstå kø på vores linjer.
Vi kan desværre ikke bemande vores telefonpasning, så vi kan være 100% sikre på, at vi kan besvare alle opkald med det samme, da det ville indebære, at vi skulle have en dobbelt så stor bemanding og næsten dobbelt så høje priser for vores telefonpasning.
Vi frigør ekstra receptionister med det samme.
Vores teamleder holder konstant øje med, om der er kø ved telefonerne.
Vi indkalder ekstra receptionister ved uventede udsving.
Vores kapacitetsplanlægger har som sin vigtigste opgave at holde løbende øje med vores eget interne kontrolpanel, som viser, hvordan det totalt set går med ventetiderne og antal mistede opkald. Vi indkalder vores ekstra deltidsreceptionister lige så snart vi kan se, at ventetiderne udvikler sig anderledes end vores forventninger.
Vi beregner kapaciteten ud fra den konkrete historik.
Vores kapacitetsplanlægger beregner forventninger til antal opkald baseret på historiske tal og tager hensyn til sæsoner, årstider, helligdage og opad- eller nedadgående tendenser i markedet og hos vores kunder. Herudfra udfører han gennemsnitsberegninger, der viser, hvor meget bemanding vi skal have i hvilke perioder og kalkulerer med, vi kan have ekstra kapacitet klar, hvis det bliver nødvendigt.
Vi har den mest optimale stab af ekstra receptionister.
Sidst men ikke mindst bruger vi krudt på at have det mest optimale antal deltidsreceptionister, som vi kan trække på.